• Rebranding
    • ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
      • Τι σημαίνει ότι η εταιρεία εξαγοράστηκε;

        Η εξαγορά αφορά σε αλλαγή στη μετοχική σύνθεση της εταιρείας, καθώς η εταιρεία πλέον ανήκει εξ ολοκλήρου στον κορυφαίο ενεργειακό Όμιλο στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, HELLENiQ ENERGY.  Η εταιρεία αλλάζει όνομα και γίνεται Enerwave.

      • Θα συνεχίσει να υπάρχει η εταιρεία όπως τη γνωρίζαμε;

        Με νέα ταυτότητα και ακόμα μεγαλύτερη δυναμική, η εταιρεία συνεχίζει κανονικά τη λειτουργία της. Η αλλαγή αφορά αποκλειστικά στην αλλαγή της εταιρικής επωνυμίας. Δεν θα επέλθει καμία μεταβολή στη σχέση και τη συνεργασία μας με τους πελάτες. Οι όροι των συμβολαίων διατηρούνται αμετάβλητοι, οι υπηρεσίες και οι παροχές συνεχίζονται απρόσκοπτα, ενώ εμείς παραμένουμε πάντα δίπλα στους πελάτες με συνέπεια και αξιοπιστία.

      • Ποια είναι η εταιρεία που σας εξαγόρασε;

        Η εταιρεία πλέον ανήκει εξ ολοκλήρου στον κορυφαίο ενεργειακό Όμιλο στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, HELLENiQ ENERGY. Η ELPEDISON άλλαξε όνομα και έγινε Enerwave.

      • Γιατί έγινε η εξαγορά;

      • Θα αλλάξει κάτι για εμάς τους πελάτες;

        Η αλλαγή αφορά στην επωνυμία της εταιρείας. Δεν θα επέλθει καμία μεταβολή στη σχέση και τη συνεργασία μας με τους πελάτες. Οι όροι του συμβολαίου σας διατηρούνται αμετάβλητοι, οι υπηρεσίες και οι παροχές συνεχίζονται απρόσκοπτα, ενώ εμείς παραμένουμε πάντα δίπλα σας με συνέπεια και αξιοπιστία.

      • Θα αλλάξει μόνο η εμπορική ονομασία;

        Η αλλαγή αφορά στην επωνυμία της εταιρείας. Η ELPEDISON άλλαξε όνομα και έγινε Enerwave. Με νέα ταυτότητα και ακόμα μεγαλύτερη δυναμική, δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να εξελισσόμαστε τηρώντας πιστά τις αξίες μας κι έχοντας πάντοτε εσάς στο επίκεντρο.

      • Υπάρχει όφελος από αυτή την αλλαγή για τους πελάτες ή μη;

        Η αλλαγή αυτή σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής δυναμικής ανάπτυξης. Η Enerwave απελευθερώνει για εσάςένα κύμα με νέες, απεριόριστες δυνατότητες. Με γνώμονά την κάλυψη των ενεργειακών σας αναγκών, πρωταρχικός μας στόχος είναι να σας προσφέρουμε προϊόντα και υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών, σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές, πάντα με φροντίδα και σεβασμό στο περιβάλλον.

    • ΜΕΤΑΒΑΣΗ & ΧΡΟΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
      • Έχει ολοκληρωθεί η μετάβαση;

        Η μετάβαση της εταιρείας έχει ολοκληρωθεί και πλέον η Enerwave ανήκει εξ ολοκλήρου στον κορυφαίο ενεργειακό Όμιλο στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, HELLENiQ ENERGY.

      • Ως υφιστάμενος πελάτης, θα λάβω επίσημη ενημέρωση;

        Οι υφιστάμενοι πελάτες θα λάβουν επίσημη ενημέρωση μέσω προσωπικής επικοινωνίας με επιστολή ή email και σχετικού μηνύματος στους λογαριασμούς. Δεν απαιτείται καμία ενέργεια από την πλευρά τους.

      • Θα υπάρξει προσωρινή διακοπή στις υπηρεσίες;

        Η παροχή υπηρεσιών συνεχίζεται απρόσκοπτα. Η αλλαγή αφορά στην εταιρική ταυτότητα και όχι σε λειτουργικές διαδικασίες ή υπηρεσίες.

      • Χρειάζεται να κάνω εγώ κάποια ενέργεια;

        Δεν απαιτείται καμία ενέργεια από τους πελάτες μας. Όλες οι αλλαγές εφαρμόζονται αυτόματα.

    • ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ & ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ
      • Είναι αξιόπιστη η νέα εταιρεία;

        Η εταιρεία ανήκει πλέον στον Όμιλο HELLENiQ ENERGY, έναν από τους μεγαλύτερους ενεργειακούς ομίλους στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, με ισχυρή παρουσία και εμπειρία στον τομέα της ενέργειας. Διατηρούμε τον ηγετικό ρόλο μας στην αγορά ενέργειας στην Ελλάδα, παραμένοντας η κορυφαία εταιρεία ενέργειας, τόσο στην παραγωγή και προμήθεια ηλεκτρικού ρεύματος, όσο και στην προμήθεια φυσικού αερίου.

      • Τι γίνεται με τα προσωπικά δεδομένα μου; Είναι ασφαλή;

        Τα προσωπικά δεδομένα παραμένουν ασφαλή και προστατεύονται σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία (GDPR) και τις υφιστάμενες πολιτικές ασφάλειας της εταιρείας. Δεν επέρχεται καμία αλλαγή στις διαδικασίες διαχείρισης ή προστασίας των δεδομένων.

      • Τι γίνεται με τις πληρωμές μου;

        Οι διαδικασίες πληρωμής παραμένουν οι ίδιες και συνεχίζονται κανονικά. Δεν απαιτείται καμία ενέργεια από εσάς.

      • Υπάρχει κίνδυνος για τις παροχές μου;

        Όχι, η μετάβαση δεν επηρεάζει τις υφιστάμενες παροχές και τους όρους της σύμβασής σας.

      • Τι διασφαλίσεις/εγγυήσεις παρέχετε για ομαλή μετάβαση;

        Όχι, η μετάβαση δεν επηρεάζει τις υφιστάμενες παροχές και τους όρους της σύμβασής σας.

      • Υπάρχει δέσμευση για βιώσιμη ανάπτυξη;

        Ως μέλος του Ομίλου HELLENiQ ENERGY, η εταιρεία υλοποιεί στρατηγικές για βιώσιμη ανάπτυξη και προώθηση ενεργειακών λύσεων με θετικό περιβαλλοντικό και κοινωνικό αντίκτυπο. Η δέσμευση αυτή αποτελεί βασικό στοιχείο του επιχειρησιακού σχεδιασμού.

    • ΠΡΟΪΟΝΤΑ/ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
      • Θα αλλάξουν τα προϊόντα ρεύματος/φυσικού αερίου;

        Η αλλαγή αφορά αποκλειστικά στην επωνυμία της εταιρείας, που πλέον είναι Enerwave S.A.. Τα χαρακτηριστικά, τα προνόμια και οι χρεώσεις των προϊόντων παραμένουν όπως έχουν συμφωνηθεί στη σύμβαση.

      • Θα αλλάξει το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο;

        Όχι, το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο είναι μια κρατική πρωτοβουλία και δεν επηρεάζεται από την αλλαγή επωνυμίας. Το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο εξακολουθεί να παρέχεται με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις.

      • Θα αλλάξει η Προμήθεια Καθολικής Υπηρεσίας;

        Όχι, δεν υπάρχει καμία αλλαγή στους όρους, την τιμολόγηση ή τη διαδικασία παροχής της Καθολικής Υπηρεσίας.
      • Θα αλλάξει η ημερομηνία ανακοίνωσης τιμών;

        Όχι, η ημερομηνία ανακοίνωσης τιμών παραμένει ίδια για όλους τους προμηθευτές και δεν επηρεάζεται από την αλλαγή της εταιρικής επωνυμίας.

      • Πριν λίγες μέρες έγινα πελάτης ELPEDISON και η εταιρεία μου έδωσε δωροεπιταγή 40€ για σούπερ μάρκετ. Θα την πάρω ή θα την χάσω;

        Η δωροεπιταγή σας ισχύει και θα τη λάβετε κανονικά. Τα προνόμια και οι παροχές που έχουν συμφωνηθεί στο πλαίσιο της σύμβασης σας συνεχίζουν να ισχύουν χωρίς καμία αλλαγή ή διαφοροποίηση, καθώς δεν επηρεάζονται από την αλλαγή στην εταιρική επωνυμία.

      • Θα υπάρξουν νέες προσφορές/νέα promos στα προϊόντα;

        Με γνώμονα την πλήρη ικανοποίηση των αναγκών σας, όλοι εμείς στην Enerwave εργαζόμαστε καθημερινά προκειμένου να σας προσφέρουμε προνομιακά προϊόντα, σε ανταγωνιστικές τιμές. Ετοιμάζουμε καινοτόμες ενεργειακές λύσεις για εσάς, που θα ανακοινωθούν στο προσεχές διάστημα.

    • ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ / ΧΡΕΩΣΕΙΣ
      • Θα αλλάξει το συμβόλαιό μου; Θα αλλάξουν οι όροι του προϊόντος μου;

        Οι όροι, οι χρεώσεις και η διάρκεια των συμβάσεων δεν μεταβάλλονται. Δεν επέρχεται καμία τροποποίηση λόγω της αλλαγής επωνυμίας.

      • Πρέπει να υπογράψω νέο συμβόλαιο;

        Δεν απαιτείται υπογραφή νέου συμβολαίου ή οποιαδήποτε ενέργεια από μέρους σας. Οι υφιστάμενες συμβάσεις παραμένουν ενεργές και σε πλήρη ισχύ.

      • Θα αλλάξει η ημερομηνία λήξης του συμβολαίου μου;

        Η διάρκεια και η ημερομηνία λήξης του συμβολαίου σας παραμένουν αμετάβλητες.

      • Θα αλλάξουν οι χρεώσεις ρεύματος/φυσικού αερίου;

        Οι χρεώσεις δεν επηρεάζονται από την αλλαγή εταιρικής επωνυμίας. Διατηρούνται όπως έχουν οριστεί στη σύμβαση σας.

      • Θα επηρεαστεί ο αριθμός παροχής μου;

        Ο αριθμός παροχής παραμένει ο ίδιος.

      • Μπορώ να μεταβώ σε άλλον προμηθευτή;

        Η δυνατότητα της μετάβασης σε νέο προμηθευτή ορίζεται στους όρους του συμβολαίου σας. Έχετε λάβει σχετική ενημέρωση μέσω επίσημης επιστολής και του λογαριασμού σας.

    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
      • Θα αλλάξει η υπηρεσία DriveGreen;

        Η υπηρεσία DriveGreen παραμένει αμετάβλητη. Θα συνεχίσει να προσφέρει σύγχρονες και ολοκληρωμένες λύσεις στην οικιακή και εταιρική ηλεκτροκίνηση.

      • Θα αλλάξει η υπηρεσία PowerGreen;

        Η υπηρεσία PowerGreen παραμένει αμετάβλητη. Θα συνεχίσει να αποτελεί την ολοκληρωμένη λύση για αδειοδότηση, κατασκευή, συντήρηση και παρακολούθηση φωτοβολταϊκών συστημάτων.

      • Θα αλλάξει η υπηρεσία HeatGreen;

        Η υπηρεσία HeatGreen παραμένει αμετάβλητη. Θα συνεχίσει να αποτελεί την ολοκληρωμένη λύση προμήθειας και εγκατάστασης αντλίας θερμότητας.

      • Θα αλλάξει η υπηρεσία Green Certificate;

        Η υπηρεσία Green Certificate παραμένει αμετάβλητη. Θα συνεχίσει να προσφέρει «πράσινη» ενέργεια, που παράγεται 100% από ανανεώσιμες πηγές.

      • Θα διατηρηθούν οι πιστοποιήσεις πράσινης ενέργειας;

        Οι πιστοποιήσεις και οι μηχανισμοί διασφάλισης προέλευσης ενέργειας παραμένουν ενεργοί και αμετάβλητοι. Θα πραγματοποιηθεί μόνο προσαρμογή της εταιρικής επωνυμίας στο πιστοποιητικό.

      • Θα συνεχίσω να λαμβάνω ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές;

        Φυσικά, η παροχή «πράσινης» ενέργειας που παράγεται 100% από ανανεώσιμες πηγές, συνεχίζεται κανονικά.

      • Θα αλλάξει το συμβόλαιό μου; Θα αλλάξουν οι όροι της πράσινης υπηρεσίας μου;

        Οι όροι του συμβολαίου παραμένουν αμετάβλητοι. Δεν επέρχεται καμία τροποποίηση λόγω της αλλαγής επωνυμίας.

      • Πρέπει να υπογράψω νέο συμβόλαιο;

        Δεν απαιτείται υπογραφή νέου συμβολαίου ή οποιαδήποτε ενέργεια από μέρους σας. Οι υφιστάμενες συμβάσεις παραμένουν ενεργές και σε πλήρη ισχύ.

      • Θα αλλάξει η ημερομηνία λήξης του συμβολαίου μου;

        Η διάρκεια και η ημερομηνία λήξης του συμβολαίου σας παραμένουν αμετάβλητες.

    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ/TOUCHPOINTS
      • Σε ποιον αριθμό (5ψήφιο και 10ψήφιο χωρίς αστική χρέωση) μπορώ να καλώ για τηλεφωνική εξυπηρέτηση;

        Μπορείτε να μας καλείτε στον αριθμό 18340 ή 211211 8340 (με απλή αστική χρέωση) Δευτέρα έως Σάββατο 08:00-21:00 και Κυριακή 09:00-17:00.

      • Ποια είναι η νέα διεύθυνση του site;

        Η νέα διεύθυνση του site της Enerwave είναι: www.enerwave.gr.

      • Θα αλλάξει η υπηρεσία click to call;

        Όχι, η υπηρεσία click to call συνεχίζει να λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο και με τις ίδιες δυνατότητες.

      • Θα αλλάξει η ψηφιακός βοηθός Jool;

        Όχι, η ψηφιακός βοηθός Jool συνεχίζει να λειτουργεί κανονικά, με το ίδιο περιβάλλον υποστήριξης και τις ίδιες δυνατότητες αλληλεπίδρασης. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη Jool είτε από το site μας είτε από το myEnerwave app.

      • Θα αλλάξουν τα στοιχεία επικοινωνίας (τηλέφωνο, email, site);

        Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στον αριθμό 18340 ή 2112118340 (με απλή αστική χρέωση) και στο email customercare@enerwave.gr. Μπορείτε να περιηγηθείτε στο site μας στη διεύθυνση www.enerwave.gr.

      • Πού μπορώ να βρω πληροφορίες για τη νέα εταιρεία;

        Μπορείτε, να περιηγηθείτε στο www.enerwave.gr και στα ψηφιακά κανάλια της εταιρείας ή να επισκεφτείτε ένα κατάστημα της Enerwave. Σας περιμένουμε να μας γνωρίσετε!

      • Θα αλλάξει το δίκτυο καταστημάτων;

        Το δίκτυο καταστημάτων της Enerwave παραμένει το ίδιο. Το κατάστημα της Κηφισιάς μεταφέρεται στη διεύθυνση Κασαβέτη 11, Κηφισιά και το κατάστημα της Γλυφάδας μεταφέρεται στη διεύθυνση Μεταξά 20 & Λαμπράκη, Γλυφάδα. Μπορείτε να βρείτε το πιο κοντινό σας κατάστημα εδώ.

      • Θα αλλάξει το ωράριο καταστημάτων;

        Το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων παραμένει ως έχει, χωρίς καμία αλλαγή. Μπορείτε να βρείτε το κατάστημα που σας εξυπηρετεί και το ωράριο λειτουργίας του εδώ.

      • Θα συνεχίσω να εξυπηρετούμαι από τα ίδια σημεία εξυπηρέτησης/από τα ίδια άτομα;

        Το δίκτυο καταστημάτων της Enerwave, όπως και οι άνθρωποι που σας εξυπηρετούν, παραμένουν τα ίδια. Θα χαρούμε να σας υποδεχτούμε σε ένα από τα καταστήματά μας!

      • Θα αλλάξει το δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργατών;

        Όχι, δεν επέρχεται καμία αλλαγή στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργατών.

    • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ & ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ
      • Θα συνεχίσω να λαμβάνω τους λογαριασμούς μου κανονικά;

        Δεν επέρχεται καμία αλλαγή στη διαδικασία έκδοσης και αποστολής των λογαριασμών. Οι λογαριασμοί εξακολουθούν να αποστέλλονται με τον ίδιο τρόπο που εφαρμόζεται έως σήμερα.

      • Θα αλλάξει ο λογαριασμός ρεύματος/φυσικού αερίου που λαμβάνω; Θα αλλάξει η μορφή του;

        Η μορφή του λογαριασμού θα παραμείνει η ίδια ως προς τη δομή και τις πληροφορίες που απεικονίζονται. Θα πραγματοποιηθεί μόνο προσαρμογή στο εικαστικό μέρος και στην εταιρική επωνυμία που εμφανίζεται σε αυτόν.

      • Θα αλλάξει το e-bill; Θα εξακολουθώ να λαμβάνω ηλεκτρονικό λογαριασμό;

        Η έκδοση και αποστολή του e-bill παραμένουν αμετάβλητες, χωρίς αλλαγές στη διαδικασία αποστολής ή τη μορφή του.

      • Θα αλλάξει η δυνατότητα διακανονισμού ληξιπρόθεσμων οφειλών;

        Η δυνατότητα διακανονισμού ληξιπρόθεσμων οφειλών παραμένει ενεργή και συνεχίζεται, χωρίς καμία αλλαγή στη διαδικασία. Κατόπιν αιτήματός σας, μπορούμε να εξετάσουμε τη δυνατότητα διακανονισμού τυχόν ληξιπρόθεσμων οφειλών σας.  

      • Το υπόλοιπό μου παραμένει; Οι οφειλές μου παραμένουν;

        Το υπόλοιπο και οι τυχόν οφειλές της παροχής σας παραμένουν ενεργά και μπορούν να εξοφληθούν μέσω των διαθέσιμων τρόπων πληρωμής που προσφέρει η εταιρεία.

      • Θα αλλάξουν οι τρόποι πληρωμής; Πού θα πληρώνω τώρα τον λογαριασμό μου;

        Οι τρόποι πληρωμής που προσφέρει η εταιρεία παραμένουν διαθέσιμοι, χωρίς καμία αλλαγή. Το υπόλοιπο της παροχής σας μπορεί να εξοφληθεί μέσω οποιουδήποτε από τους υφιστάμενους τρόπους πληρωμής.

      • Θα αλλάξουν οι τραπεζικοί λογαριασμοί;

        Οι τραπεζικοί λογαριασμοί της εταιρείας παραμένουν οι ίδιοι. Θα αλλάξει μόνο το όνομα δικαιούχου, όπου πλέον θα εμφανίζεται η νέα επωνυμία της εταιρείας Enerwave S.A..

      • Θα αλλάξει ο RF στον λογαριασμό;

        Ο κωδικός RF παραμένει ο ίδιος και δεν επηρεάζεται από την αλλαγή της επωνυμίας. Δεν απαιτείται καμία ενέργεια, ακόμη και στην περίπτωση των αποθηκευμένων συναλλαγών.

      • Αν έχω ενεργοποιήσει πάγια εντολή, χρειάζεται να την ενημερώσω;

        Δεν απαιτείται καμία ενέργεια σχετικά με την πάγια εντολή. Θα συνεχίσει να λειτουργεί ως έχει. 

      • Αν έχω πιστωτικό υπόλοιπο, τι γίνεται;

        Το πιστωτικό υπόλοιπο θα συμψηφιστεί με τον επόμενο λογαριασμό σας. Σε περίπτωση που η παροχή έχει τερματιστεί και δεν υπάρχει οφειλή σε άλλη παροχή (όπου μπορούμε να κάνουμε μεταφορά του πιστωτικού), μπορεί να υποβληθεί αίτημα επιστροφής του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό.

      • Θα χάσω την εγγύηση που έχω καταβάλει;

        Όχι, η εγγύηση που έχετε καταβάλει δεν επηρεάζεται. Κατά τη λήξη της εκπροσώπησης, η εγγύηση θα συμψηφιστεί με τις χρεώσεις του τελικού λογαριασμού σας. Εάν μετά τον συμψηφισμό προκύψει πιστωτικό υπόλοιπο, μπορεί να υποβληθεί αίτημα επιστροφής του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό.

    • ELPEDISON EXPERIENCES
      • Θα καταργηθεί το Theater Week/Cinema Night;

        Οι δράσεις επιβράβευσης, όπως το Theater Week και το Cinema Night, παραμένουν ιδιαίτερα σημαντικές για εμάς, καθώς αποτελούν το έμπρακτο ευχαριστώ προς όλους τους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη και την προτίμησή τους στην εταιρεία μας.

      • Θα συνεχίσετε να κάνετε κληρώσεις και διαγωνισμούς για τους πελάτες σας;

        Οι κληρώσεις και οι διαγωνισμοί εξακολουθούν να αποτελούν βασικό στοιχείο των δράσεων επιβράβευσης των πελατών μας. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε σε όλους τους πελάτες μας μοναδικές εμπειρίες και προνόμια.

    • ΕΦΑΡΜΟΓΗ MYELPEDISON
      • Θα αλλάξει η εφαρμογή (app) της εταιρείας;

        Η εφαρμογή θα ανανεωθεί μόνο ως προς το όνομα, καθώς πλέον ονομάζεται myEnerwave, και το εικαστικό της περιβάλλον. Οι λειτουργίες και οι δυνατότητες της εφαρμογής παραμένουν οι ίδιες.

      • Πώς θα έχω πρόσβαση στην εφαρμογή;

        Η πρόσβαση στην εφαρμογή δεν αλλάζει. Μπορείτε να συνεχίσετε να συνδέεστε με τους Η υπάρχοντες προσωπικούς σας κωδικούς, είτε μέσω της εφαρμογής (με ενημέρωση στην τελευταία διαθέσιμη έκδοση), είτε μέσω του site.

      • Πρέπει να φτιάξω νέο account στην εφαρμογή;

        Δεν απαιτείται η δημιουργία νέου λογαριασμού στην εφαρμογή. Ο υφιστάμενος λογαριασμός σας θα συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά.

      • Θα χάσω τα δεδομένα της κατανάλωσής μου που βλέπω στην εφαρμογή;

        Τα δεδομένα κατανάλωσης που εμφανίζονται στην εφαρμογή παραμένουν διαθέσιμα και δεν επηρεάζονται από την αλλαγή της επωνυμίας.

      • Θα χάσω το ιστορικό των λογαριασμών κατανάλωσης;

        Το ιστορικό των λογαριασμών κατανάλωσης παραμένει διαθέσιμο και δεν επηρεάζεται από την αλλαγή της επωνυμίας.

      • Θα χάσω το ιστορικό πληρωμών;

        Το ιστορικό πληρωμών παραμένει διαθέσιμο και δεν επηρεάζεται από την αλλαγή της επωνυμίας.

      • Θα εξακολουθώ να έχω τη δυνατότητα να καταχωρώ μόνος μου τις ενδείξεις κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας για την παροχή μου (Μετράω την Κατανάλωση μου);

        Η διαδικασία καταχώρισης των ενδείξεων κατανάλωσης παραμένει ως έχει.

    • ELPEDISON BEYOND
      • Θα συνεχιστεί η συνεργασία με το Go For More της Εθνικής Τράπεζας;

        Η συνεργασία με το πρόγραμμα Go For More της Εθνικής Τράπεζας συνεχίζεται κανονικά. Οι πελάτες εξακολουθούν να συλλέγουν πόντους με την πληρωμή του λογαριασμού τους.

      • Θα συνεχιστεί η συνεργασία με το πρόγραμμα €πιστροφή της Eurobank;

        Η συνεργασία με το πρόγραμμα €πιστροφή της Eurobank συνεχίζεται κανονικά. Οι πελάτες συνεχίζουν να λαμβάνουν επιβράβευση € €πιστροφή με την πληρωμή του λογαριασμού τους μέσω καρτών Eurobank, καθώς και να εξαργυρώνουν τα € €πιστροφή κατά την εξόφληση του λογαριασμού τους στα φυσικά καταστήματα.

      • Θα αλλάξει η υπηρεσία HomeRepair / BusinessRepair;

        Οι υπηρεσίες HomeRepair και BusinessRepair παραμένουν αμετάβλητες, χωρίς αλλαγές στους όρους, στη λειτουργία ή στο περιεχόμενό τους.

      • Θα αλλάξει η δωρεάν παροχή της ΥΔΕ (Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη) για σπίτια και επιχειρήσεις;

        Η δωρεάν παροχή της ΥΔΕ εξακολουθεί να ισχύει για τις περιπτώσεις που προβλέπεται, χωρίς διαφοροποίηση λόγω της αλλαγής της εταιρικής επωνυμίας.

      • Πρέπει να υπογράψω νέους όρους για τις υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας BEYOND;

        Δεν απαιτείται η υπογραφή νέων όρων για τις υφιστάμενες υπηρεσίες του BEYOND. Οι πελάτες μπορούν να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τις υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας.