• Σύμβαση και αλλαγή προμηθευτή
    • Αλλαγή προμηθευτή
      • Πώς μπορώ να αλλάξω προμηθευτή Φυσικού Αερίου;

        Για να αλλάξετε προμηθευτή Φυσικού Αερίου, θα χρειαστεί να υπογράψετε μια νέα Σύμβαση Προμήθειας. 

        Tip: Μπορείτε να υπογράψετε μια νέα Σύμβαση Προμήθειας, με τους εξής τρόπους: 

        • Mέσω του eContract πατώντας εδώ 
        • Καλώντας μας στο 18340 ή στο 2112118340 (επιλογή 1)
        • Μέσω του δικτύου καταστημάτων Enerwave που θα βρείτε εδώ
        • Μέσω του δικτύου εξουσιοδοτημένων συνεργατών που θα βρείτε εδώ
         
      • Ποια είναι τα δικαιολογητικά που χρειάζονται για να συνάψω νέα σύμβαση Φυσικού Αερίου μαζί σας;

        Τα δικαιολογητικά που θα χρειαστείτε είναι τα εξής: 

        • Αντίγραφο Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατηρίου
        • Τελευταίος λογαριασμός προηγούμενου προμηθευτή ή Σύμβαση Σύνδεσης με Δίκτυο ΕΔΑ για νέα εγκατάσταση
        • Οριστικοποιημένο Μισθωτήριο μέσω Taxisnet ή αποδεικτικό ιδιοκτησίας
        • Δήλωση Εξουσιοδότηση προς την ΕΔΑ
        • Υπεύθυνη Δήλωση περί μη ύπαρξης οφειλών
        • Φωτογραφία μετρητή

        Tip: Μπορείτε εύκολα και γρήγορα να κάνετε την αίτησή σας πατώντας εδώ

         
      • Υπάρχει επιπλέον χρέωση για την αλλαγή προμηθευτή;

        Όχι, η αλλαγή Προμηθευτή γίνεται χωρίς καμία απολύτως χρέωση.
         
      • Ποιο είναι το ποσό της εγγύησης που πρέπει να καταβάλω;

        Το ποσό της εγγύησης ορίζεται ίσο με τον εκτιμώμενο Λογαριασμό Κατανάλωσης για την προμήθεια τριάντα (30) ημερών και χρεώνεται σε 2 ισόποσες δόσεις στους 2 πρώτους λογαριασμούς. Η εγγύηση ανέρχεται κατ' ελάχιστο στο ποσό των 50€ στις οικιακές παροχές και 100€ στις επαγγελματικές παροχές.

        Tip: Ενεργοποιώντας πάγια εντολή εξόφλησης  (μέσω τραπεζικού λογαριασμού ή πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας), το ποσό της εγγύησής πιστώνεται στον επόμενο λογαριασμό.
         
      • Τι είναι ο Ηλεκτρονικός Κωδικός Αναγνώρισης Σημείου Παράδοσης (ΗΚΑΣΠ);

        Ο Ηλεκτρονικός Κωδικός Αναγνώρισης Σημείου Παράδοσης (ΗΚΑΣΠ), αποτελείται από δεκατέσσερις (14) χαρακτήρες και είναι μοναδικός για κάθε Σημείο Παράδοσης του Δικτύου Διανομής. 
        Ο ΗΚΑΣΠ καθορίζεται από τον Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής και περιλαμβάνεται στη Σύμβαση Σύνδεσης με την αρμόδια ΕΔΑ.

         
      • Ποιος είναι ο χρόνος ολοκλήρωσης της διαδικασίας;

        Η διαδικασία αλλαγής Προμηθευτή ολοκληρώνεται συνήθως εντός 2 εβδομάδων από την ημερομηνία υποβολής του αιτήματος, στην αντίστοιχη πλατφόρμα του αρμόδιου Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής (ΕΔΑ).
         
    • Επανασύνδεση Παροχής
      • Ποια είναι η διαδικασία επανασύνδεσης;

        Για την επανασύνδεση της παροχής, θα χρειαστεί να υποβάλλεται μία νέα Σύμβαση Προμήθειας.

        Tip: Μπορείτε να υπογράψετε μια νέα Σύμβαση Προμήθειας, με τους εξής τρόπους: 

        • Mέσω του eContract πατώντας εδώ 
        • Καλώντας μας στο 18340 ή στο 2112118340 (επιλογή 1)
        • Μέσω του δικτύου καταστημάτων Enerwave που θα βρείτε εδώ
        • Μέσω του δικτύου εξουσιοδοτημένων συνεργατών που θα βρείτε εδώ
         
      • Τι δικαιολογητικά χρειάζονται;

        Τα δικαιολογητικά που θα χρειαστείτε είναι τα εξής: 

        • Αντίγραφο Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατηρίου
        • Τελευταίος λογαριασμός προηγούμενου προμηθευτή ή Σύμβαση Σύνδεσης με Δίκτυο ΕΔΑ για νέα εγκατάσταση
        • Οριστικοποιημένο Μισθωτήριο μέσω Taxisnet ή αποδεικτικό ιδιοκτησίας
        • Δήλωση Εξουσιοδότηση προς την ΕΔΑ
        • Υπεύθυνη Δήλωση περί μη ύπαρξης οφειλών
        • Πιστοποιητικό Αντοχής & Στεγανότητας (εφόσον δεν υπάρχει αεριοδότηση για διάστημα μεγαλύτερο από ένα έτος)
        • Υπεύθυνη Δήλωση περί μη τροποποίησης της εσωτερικής εγκατάστασης του αερίου

        Tip: Μπορείτε εύκολα και γρήγορα να κάνετε την αίτησή σας πατώντας εδώ
    • Αρχική Αεριοδότηση
      • Τι δικαιολογητικά χρειάζονται;

        Τα δικαιολογητικά που θα χρειαστείτε είναι τα εξής: 

        • Αντίγραφο Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατηρίου
        • Σύμβαση Σύνδεσης με Δίκτυο ΕΔΑ 
        • Οριστικοποιημένο Μισθωτήριο μέσω Taxisnet ή αποδεικτικό ιδιοκτησίας
        • Δήλωση Εξουσιοδότηση προς την ΕΔΑ

        Tip: Μπορείτε εύκολα και γρήγορα να κάνετε την αίτησή σας πατώντας εδώ
      • Μπορεί η νέα σύμβαση να γίνει από άλλο πρόσωπο, με εξουσιοδότηση;

        Ναι, η νέα σύμβαση μπορεί να γίνει με τρίτο πρόσωπο, εφόσον μας προσκομίσει μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά και επικυρωμένη εξουσιοδότηση.
         
      • Πού μπορώ να απευθυνθώ για να υπογράψω νέα σύμβαση προμήθειας;

        Μπορείτε να υπογράψετε μια νέα σύμβαση προμήθειας, με τους εξής τρόπους: 

        • Mέσω του eContract πατώντας εδώ 
        • Καλώντας μας στο 18340 ή στο 2112118340 (επιλογή 1)
        • Μέσω του δικτύου καταστημάτων Enerwave που θα βρείτε εδώ
        • Μέσω του δικτύου εξουσιοδοτημένων συνεργατών που θα βρείτε εδώ
         
      • Ποιο είναι το ποσό της εγγύησης που πρέπει να καταβάλω;

        Το ποσό της εγγύησης ορίζεται ίσο με τον εκτιμώμενο Λογαριασμό Κατανάλωσης για την προμήθεια τριάντα (30) ημερών και χρεώνεται σε 2 ισόποσες δόσεις στους 2 πρώτους λογαριασμούς. Η εγγύηση ανέρχεται κατ' ελάχιστο στο ποσό των 50€ στις οικιακές παροχές και 100€ στις επαγγελματικές παροχές.

        Tip: Ενεργοποιώντας πάγια εντολή εξόφλησης  (μέσω τραπεζικού λογαριασμού ή πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας), το ποσό της εγγύησής πιστώνεται στον επόμενο λογαριασμό.
         
    • Διακοπή Παροχής
      • Τι δικαιολογητικά χρειάζονται;

        Μπορείτε να υποβάλετε αίτημα διακοπής αεριοδότησης της παροχής σας, με τους εξής τρόπους: 
        • Ηλεκτρονικά μέσω του Live Chat 
        • Καλώντας μας στο 18340 ή στο 2112118340 (επιλογή 2)
        • Μέσω του δικτύου καταστημάτων Enerwave που θα βρείτε εδώ
        Εναλλακτικά, μπορείτε να κατεβάσετε το έντυπο εξουσιοδότησης για διακοπή αεριοδότησης εδώ και να το προωθήσετε με email στο customercare@enerwave.gr.
      • Θα μου επιστραφεί η εγγύηση;

        Το ποσό της εγγύησης πιστώνεται στον τελικό λογαριασμό κατανάλωσης.
        Σε περίπτωση ενεργής πάγιας εντολής, η εγγύηση έχει ήδη πιστωθεί στον λογαριασμό που ακολούθησε την ενεργοποίηση της πάγιας εντολής.
         
      • Τι περιλαμβάνει ο Τελικός λογαριασμός που θα λάβω μετά τη διακοπή;

        Ο Τελικός λογαριασμός είναι Εκκαθαριστικός, ο οποίος σας τιμολογεί μέχρι τη λήξη της εκπροσώπησης της παροχής σας από την Enerwave. Στον τελικο λογαριασμό επιστρέφεται το ποσό της εγγύησης που καταβάλατε κατά την έναρξη της εκπροσώπησης από την Enerwave.
         
      • Μπορεί να αποσταλεί ο Τελικός λογαριασμός σε διαφορετική διεύθυνση;

        Ναι, ο τελικός λογαριασμός μπορεί να σταλεί στη διεύθυνση που θα δηλώσετε κατά το αίτημα διακοπής στο Έντυπο Εξουσιοδότησης Διακοπής Αεριοδότησης.

        Τip: Μπορείτε να αιτηθείτε διακοπή αεριοδότησης με τους παρακάτω τρόπους.

        • Καλώντας μας στο 18340 ή στο 2112118340 (επιλογή 2)
        • Μέσω του δικτύου καταστημάτων Enerwave που θα το βρείτε εδώ
        Εναλλακτικά, μπορείτε να κατεβάσετε το έντυπο εξουσιοδότησης για διακοπή αεριοδότησης και να το προωθήσετε με email στο customercare@enerwave.gr .
      • Μπορεί το αίτημα διακοπής ηλεκτροδότησης να γίνει από τρίτο πρόσωπο;

        Ναι, το αίτημα διακοπής μπορεί να γίνει με τρίτο πρόσωπο, εφόσον μας προσκομίσει μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά και επικυρωμένη εξουσιοδότηση.

        Σε περίπτωση που ο κάτοχος της παροχής δεν είναι εν ζωή, θα χρειαστούν τα παρακάτω δικαιολογητικά:

        • Ληξιαρχική πράξη θανάτου
        • Πιστοποιητικό περί μη δημοσίευσης διαθήκης
        • Πιστοποιητικό εγγυτέρων συγγενών
        • Αντίγραφο ταυτότητας αιτούντος (εκ των εγγυτέρων συγγενών)
        • Yπεύθυνες δηλώσεις των εγγυτέρων συγγενών προς τον αιτούντα
      • Πού μπορώ να απευθυνθώ για τη λύση Σύμβασης;

        Μπορείτε να υποβάλετε αίτημα διακοπής αεριοδότησης της παροχής σας, με τους εξής τρόπους: 

        • Καλώντας μας στο 18340 ή στο 2112118340 (επιλογή 2)
        • Μέσω του δικτύου καταστημάτων Enerwave που θα βρείτε εδώ

        Εναλλακτικά, μπορείτε να κατεβάσετε το έντυπο εξουσιοδότησης για διακοπή αεριοδότησης εδώ και να το προωθήσετε με email στο customercare@enerwave.gr.
    • Υπαναχώρηση
      • Ποιο είναι το χρονικό διάστημα για το οποίο μπορώ να υπαναχωρήσω;

        Έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία υπογραφής της Σύμβασης, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
         
      • Ποια είναι η διαδικασία υπαναχώρησης;

        Προκειμένου να υποβάλετε αίτημα υπαναχώρησης, παρακαλούμε όπως:
        • Κατεβάσετε το έντυπο υπαναχώρησης πατώντας εδώ 
        • Συμπληρώσετε, υπογράψετε και προωθήσετε το σχετικό έντυπο, με email στο customercare@enerwave.gr
    • Ανανέωση Σύμβασης
      • Τι γίνεται όταν λήξει η σύμβαση μου;

        Η σύμβαση, σύμφωνα με τους όρους, ανανεώνεται αυτόματα στη λήξη της, για έναν επιπλέον χρόνο, στο αντίστοιχο εμπορικά διαθέσιμο προϊόν.
         
      • Πού μπορώ να απευθυνθώ για την ανανέωση τη Σύμβασης μου;

        Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας, επιλέγοντας Προσφορά για Υφιστάμενο Πελάτη πατώντας εδώ.
         
  • Λογαριασμοί και χρεώσεις
    • Λογαριασμοί
      • Ποιοι είναι οι τύποι λογαριασμού και κάθε πότε τους λαμβάνω;

        H Enerwave εκδίδει μηνιαίους λογαριασμούς, συνεπώς θα λαμβάνετε λογαριασμό κάθε μήνα.

        Οι τύποι των λογαριασμών είναι οι εξής:

        • Έναντι: Αποτυπώνει και χρεώνει την εκτιμώμενη κατανάλωση της παροχής.
        • Εκκαθαριστικός: Αποτυπώνει και χρεώνει την πραγματική κατανάλωση της παροχής βάσει της ένδειξης κατανάλωσης που μας κοινοποιεί ο αρμόδιος διαχειριστής δικτύου διανομής (ΔΕΔΑ)
        • Τελικός: Είναι ο τελευταίος Εκκαθαριστικός λογαριασμός, ο οποίος εκδίδεται βάσει της τελικής ένδειξης που μας κοινοποιείται από τη ΔΕΔΑ και τερματίζει την εκπροσώπηση.
      • Γιατί λαμβάνω συνεχόμενους Έναντι λογαριασμούς;

        Οι Έναντι λογαριασμοί εκδίδονται βάσει εκτιμώμενης κατανάλωσης, εφόσον ο αρμόδιος διαχειριστής δικτύου διανομής (ΔΕΔΑ) δεν μας έχει κοινοποιήσει εκκαθαριστική ένδειξη κατανάλωσης για το μετρητή σας.
         
      • Έχασα τον λογαριασμό μου. Πώς μπορώ να βρω αντίγραφο;

        Μπορείτε να βρείτε αντίγραφο του λογαριασμού σας με τους εξής τρόπους:
        Μέσω του myΕlpedison 
        Μέσω του Live Chat
      • Πώς θα λαμβάνω τον Λογαριασμό μου Enerwave;

        Μπορείτε να λαμβάνετε το μηνιαίο σας λογαριασμό:  
        • Ηλεκτρονικά μέσω email 
        • Ταχυδρομικά σε έντυπη μορφή

        Tip: Συνδεθείτε στο myΕlpedison και αποκτήστε τον πλήρη έλεγχο του λογαριασμού σας.
      • Πώς υπολογίζεται ο Έναντι λογαριασμός;

        O Έναντι λογαριασμός αποτυπώνει και χρεώνει την εκτιμώμενη κατανάλωση της παροχής σας. Η εκτίμηση της κατανάλωσης φυσικού αερίου γίνεται με βάση το τυπικό προφίλ της κάθε παροχής. Το τυπικό προφίλ κάθε παροχής, γνωστοποιείται στην εταιρεία μας μέσω αρχείου μητρώου από τον Διαχειριστή Δικτύου Διανομής Φυσικού Αερίου.
         
      • Πώς υπολογίζεται ο Εκκαθαριστικός λογαριασμός;

        Ο Εκκαθαριστικός  λογαριασμός αποτυπώνει και χρεώνει την πραγματική κατανάλωση της παροχής βάσει των επίσημων μετρήσεων που λαμβάνουμε από τον Διαχειριστή Δικτύου Διανομής Φυσικού Αερίου, για την περίοδο εκκαθάρισης. Στον Εκκαθαριστικό λογαριασμό πιστώνονται οι χρεώσεις των ποσοτήτων που χρεώθηκαν στους έναντι λογαριασμούς (βάσει της εκτιμώμενης κατανάλωσης) για την ίδια χρονική περίοδο.
         
      • Ο Έναντι λογαριασμός που έλαβα είναι υψηλότερος απ’ ό,τι συνήθως. Τι να κάνω;

        O Έναντι λογαριασμός αποτυπώνει και χρεώνει την εκτιμώμενη κατανάλωση της παροχής σας. Η εκτίμηση της κατανάλωσης φυσικού αερίου γίνεται με βάση το τυπικό προφίλ της κάθε παροχής, το οποίο γνωστοποιείται στην εταιρεία μας, μέσω αρχείου μητρώου από τον Διαχειριστή δικτύου διανομής φυσικού αερίου.

        Μπορείτε να προχωρήσετε σε ρύθμιση του πληρωτέου ποσού με τους εξής τρόπους:

        • Καλώντας στο 2112118340 , επιλογή 9
        • Μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας εδώ
      • Ο Εκκαθαριστικός λογαριασμός που έλαβα είναι υψηλότερος απ’ ό,τι συνήθως. Τι να κάνω;

        Ο Εκκαθαριστικός  λογαριασμός  αποτυπώνει και χρεώνει την πραγματική κατανάλωση της παροχής βάσει των επίσημων μετρήσεων που λαμβάνουμε από τον Διαχειριστή Δικτύου Διανομής Φυσικού Αερίου, για την περίοδο εκκαθάρισης.
        Στην περίπτωση που ο λογαριασμός είναι αρκετά υψηλότερος, θα χρειαστεί να ελέγξετε την ένδειξη που αναγράφεται στον μετρητή σας.

        Εφόσον κρίνετε ότι η τρέχουσα ένδειξη δεν συνάδει με την εκκαθαριστική ένδειξη του λογαριασμού ή ότι δεν ανταποκρίνεται στην κατανάλωσή σας (περίπτωση βλάβης), θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τον Διαχειριστή Δικτύου Διανομής Φυσικού Αερίου:

        • Περιφέρεια Αττικής: 11322 ή 800 111 330
        • Περιφέρεια Θεσσαλονίκης & Θεσσαλίας: 10302 ή 800 11 87878
        • Λοιπή Ελλάδα: 11711
      • Πόσους λογαριασμούς θα λαμβάνω από την Enerwave;

        H Enerwave εκδίδει μηνιαίους λογαριασμούς, συνεπώς θα λαμβάνετε λογαριασμό κάθε μήνα.
         
    • Ανάλυση Χρεώσεων Λογαριασμού
      • Ποιες χρεώσεις περιλαμβάνει ο λογαριασμός μου;

        Ο λογαριασμός ρεύματος περιλαμβάνει τις παρακάτω κατηγορίες χρεώσεων:
        • Χρεώσεις Προμήθειας 
        • Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις*
        • Διάφορες Χρεώσεις, Φόροι & Τέλη*

        *Καθορίζονται με Αποφάσεις της Πολιτείας και χρεώνονται υποχρεωτικά από τον κάθε Προμηθευτή Φυσικού Αερίου.
      • Τι είναι οι Χρεώσεις Προμήθειας;

        Οι Χρεώσεις Προμήθειας περιλαμβάνουν το κόστος και τις λοιπες δαπάνες της Enerwave,  για την προμήθεια του φυσικού αερίου που καταναλώνει η κάθε παροχή.
         
      • Τι είναι οι Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις;

        Οι Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις επιβαρύνουν όλους τους καταναλωτές ανεξαρτήτως προμηθευτή, καθώς προβλέπονται από το τρέχον ρυθμιστικό πλαίσιο και αφορούν χρεώσεις που αποδίδονται στους αρμόδιους διαχειριστές για το Δίκτυο Μεταφοράς και το Δίκτυο Διανομής Φυσικού Αερίου. 
         
      • Τι είναι οι Διάφορες Χρεώσεις (Φόροι & Τέλη);

        Οι Διάφορες Χρεώσεις περιλαμβάνουν φόρους και τέλη που επιβάλλονται στο φυσικό αέριο βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας. 

        Οι χρεώσεις που περιλαμβάνονται είναι οι εξής:

        •Ανταποδοτικό Τέλος υπέρ ΡΑΕ
        • Τέλος Ασφάλειας Εφοδιασμού (ΤΑΕ)
        • Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης (ΕΦΚ)
        • Ειδικό Τέλος 0,5%
        • Φ.Π.Α.
      • Γιατί πληρώνω ξανά την κατανάλωση των Έναντι στον Εκκαθαριστικό;

        O Εκκαθαριστικός λογαριασμός σάς τιμολογεί για όλη την περίοδο εκκαθάρισης, βάσει της ένδειξης κατανάλωσης που μας κοινοποιεί ο Διαχειριστής Δικτύου Διανομής Φυσικού Αερίου (ΔΕΔΑ), για την παροχή σας. Στον Εκκαθαριστικό λογαριασμό πιστώνονται οι χρεώσεις των ποσοτήτων που χρεώθηκαν στους έναντι λογαριασμούς (βάσει της εκτιμώμενης κατανάλωσης) για την ίδια χρονική περίοδο.
         
      • Τι αφορούν οι Τόκοι Υπερημερίας;

        Οι Τόκοι Υπερημερίας επιβαρύνουν τους λογαριασμούς που παρουσιάζουν ληξιπρόθεσμη οφειλή. Ο τοκισμός, πραγματοποιείται πάνω στην συνολική αξία του λογαριασμού και υπάγεται σε αναλογικό τέλος χαρτοσήμου.
         
    • Καταμέτρηση ενδείξεων
      • Τι μπορώ να κάνω αν δεν πραγματοποιηθεί καταμέτρηση και λάβω συνεχόμενους Έναντι λογαριασμούς;

        Στην περίπτωση που δεν πραγματοποιηθεί καταμέτρηση, μπορείτε να γνωστοποιήσετε απευθείας την ένδειξη κατανάλωσης στον αρμόδιο Διαχειριστή Δικτύου (ΔΕΔΑ):

        • Περιφέρεια Αττικής: 11322 ή 800 111 330
        • Περιφέρεια Θεσσαλονίκης & Θεσσαλίας: 10302 ή 800 11 87878
        • Λοιπή Ελλάδα: 11711
      • Πώς θα χρεωθώ αν δεν γίνει καταμέτρηση;

        Σε περίπτωση που δεν πραγματοποιηθεί καταμέτρηση, θα εκδοθεί Έναντι λογαριασμός με εκτιμώμενη κατανάλωση. Η εκτίμηση της κατανάλωσης φυσικού αερίου γίνεται με βάση το τυπικό προφίλ της κάθε παροχής, το οποίο γνωστοποιείται στην εταιρεία μας μέσω αρχείου μητρώου από τον Διαχειριστή Δικτύου Διανομής Φυσικού Αερίου.
         
      • Πώς μπορώ να δώσω την ένδειξη του μετρητή μου για την έκδοση Εκκαθαριστικού λογαριασμού;

        Μπορείτε να δηλώσετε την ένδειξη κατανάλωσης στον αρμόδιο διαχειριστή δικτύου (ΔΕΔΑ):

        • Περιφέρεια Αττικής: 11322 ή 800 111 330
        • Περιφέρεια Θεσσαλονίκης & Θεσσαλίας: 10302 ή 800 11 87878
        • Λοιπή Ελλάδα: 11711
      • Πιστεύω ότι ο μετρητής μου δεν καταγράφει σωστά. Πώς μπορώ να τον ελέγξω;

        Σε περίπτωση βλάβης, αρμόδιος για τον έλεγχο του μετρητή σας είναι ο Αρμόδιος Διαχειριστής Δικτύου Διανομής (ΔΕΔΑ):

        • Περιφέρεια Αττικής: 11322 ή 800 111 330
        • Περιφέρεια Θεσσαλονίκης & Θεσσαλίας: 10302 ή 800 11 87878
        • Λοιπή Ελλάδα: 11711
      • Πού να απευθυνθώ για θέματα καταμέτρησης;

        Η καταμέτρηση της κατανάλωσης του φυσικού αερίου, είναι αρμοδιότητα του Αρμόδιου Διαχειριστή Δικτύου Διανομής (ΔΕΔΑ):

        • Περιφέρεια Αττικής: 11322 ή 800 111 330
        • Περιφέρεια Θεσσαλονίκης & Θεσσαλίας: 10302 ή 800 11 87878
        • Λοιπή Ελλάδα: 11711
  • Πληρωμές και ρυθμίσεις οφειλών
    • Τρόποι πληρωμής
      • Πώς μπορώ να εξοφλήσω τον λογαριασμό μου;

        H Enerwave σας προσφέρει διαφορετικούς τρόπους πληρωμής, για τη διευκόλυνσή σας. Προκειμένου να ενημερωθείτε σχετικά πατήστε εδώ
         
      • Έχω ενεργοποιήσει πάγια τραπεζική εντολή αλλά στον τελευταίο λογαριασμό υπάρχει ανεξόφλητο. Τι έχει συμβεί;

        Το ανεξόφλητο υπόλοιπο δηλώνει ότι η συναλλαγή μέσω της πάγιας εντολής δεν ολοκληρώθηκε επιτυχώς. Στην περίπτωση που υπήρχε διαθέσιμό το οφειλόμενο ποσό την ημερομηνία της συναλλαγής, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με την τράπεζα που σας εξυπηρετεί.
         
      • Καταχώρισα μεγαλύτερο ποσό πληρωμής από αυτό που όφειλα. Τι θα συμβεί;

        Το επιπλέον ποσό θα εμφανιστεί ως πιστωτικό υπόλοιπο στην λογιστική σας καρτέλα και θα συμψηφιστεί στον επόμενο λογαριασμό κατανάλωσης.
         
    • Ρυθμίσεις οφειλών
      • Πώς μπορώ να ρυθμίσω τις οφειλές μου;

        Προκειμένου να προχωρήσετε σε ρύθμιση οφειλών θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε μαζί μας, με τους εξής τρόπους:
        Καλώντας στο 2112118340 , επιλογή 9
        Μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας
      • Πώς μπορώ να ρυθμίσω την οφειλή μου από Τελικό Λογαριασμό;

        Προκειμένου να προχωρήσετε σε ρύθμιση οφειλών θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε μαζί μας, με τους εξής τρόπους:
        Καλώντας στο 2112118340 , επιλογή 9
        Μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας
      • Έχει διακοπεί η αεριοδότηση λόγω οφειλής. Τι πρέπει να κάνω;

        Για την αποκατάσταση της αεριοδότησης και την επανασύνδεση της παροχής, θα χρειαστεί:
        1. Να προχωρήσετε σε ολική εξόφληση
        2. Να καλέσετε στο 2112118340 , επιλογή 9 αναφέροντας τα στοιχεία συναλλαγής

        Εναλλακτικά, μπορείτε να αιτηθείτε ρύθμιση της οφειλής και πληρωμή σε δόσεις.
  • Χρήσιμα έντυπα
    • Έγγραφα & Πληροφορίες
      • Ποια είναι τα Έντυπα που θα μπορούσαν να μου φανούν χρήσιμα;

        Για το Έντυπο Αμφισβήτησης Λογαριασμού Κατανάλωσης, πατήστε εδώ
        Για το Έντυπο Ενημέρωσης για Δεδομένα Κατανάλωσης, πατήστε εδώ
        Για το Έντυπο Υποβολής Αιτημάτων και Παραπόνων, πατήστε εδώ
        Για το Έντυπο Εξουσιοδότησης για Παύση Εκπροσώπησης Μετρητή, πατήστε εδώ
        Για το Έντυπο Υπαναχώρησης Φυσικού Αερίου, πατήστε εδώ
  • Βλάβες και θέματα δικτύου
    • Βλάβες & διακοπές αερίου
      • Πού να απευνθυνθώ για θέματα βλαβών ή τεχνικά θέματα;

        Σε περίπτωση βλάβης ή διαρροής, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Αρμόδιο Διαχειριστή Δικτύου Διανομής:

        • Για το Δίκτυο Διανομής του Διαχειριστή Enaon EDA καλέστε στο 8001187878.
        • Για το Δίκτυο Διανομής του Διαχειριστή HENGAS καλέστε στο 11343 ή 8005002140 ή 2311990199 ή 2311990100.
      • Πώς μπορώ να ενημερωθώ για τις προγραμματισμένες διακοπές αεριοδότησης στην περιοχή μου;

        Για την ενημέρωση σας σχετικά με τις προγραμματισμένες διακοπές αεριοδότησης θα χρειαστεί να απευθυνθείτε στον Αρμόδιο Διαχειριστή Δικτύου Διανομής:

        • Για το Δίκτυο Διανομής του Διαχειριστή Enaon EDA επισκεφτείτε το
          https://edaattikis.gr/ - Για Περιφέρεια Αττικής
          https://www.edathess.gr/ - Για Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης και Περιφέρεια Θεσσαλίας
          https://deda.gr/ - Για Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, Κεντρικής Μακεδονίας, Στερεάς Ελλάδας, Δυτικής Μακεδονίας, Δυτικής Ελλάδας, Ηπείρου και Πελοποννήσου
        • Για το Δίκτυο Διανομής του Διαχειριστή HENGAS επισκεφτείτε το https://www.hengas.gr/asfaleia/tilefoniko-kentro-amesis-epembasis/

  • Γενικές Πληροφορίες
    • TTF
      • Τι είναι το TTF;

        Το TTF (Title Transfer Facility ή Ταμείο Μεταφοράς Τίτλων) είναι ένα εικονικό σημείο
        διαπραγμάτευσης/ συναλλαγών φυσικού αερίου στην Ολλανδία, δηλαδή μια πλατφόρμα, στην οποία
        πραγματοποιούνται χρηματοοικονομικές συναλλαγές φυσικού αερίου, με πρόσβαση μεγάλου αριθμού
        συμμετεχόντων. Το TTF είναι ο μεγαλύτερος κόμβος αερίου της Ευρώπης βάσει όγκου συναλλαγών.
        H Enerwave χρησιμοποιεί, ως δείκτη TTF στα προϊόντα της, τον αριθμητικό μέσο όρο του Μέσου
        των τιμών προσφοράς και ζήτησης για φυσικό αέριο, για παράδοση στον μήνα τιμολόγησης στο TTF, σε
        ευρώ / kWh για κάθε συναλλακτική ημέρα, στην οποία ο μήνας τιμολόγησης αποτελεί αντικείμενο
        εμπορίου ως "Front Month", όπως δημοσιεύεται από την ICIS Heren στο "European Spot Gas Markets"
        υπό τον τίτλο "TTF Price Assessment".