• Λογαριασμοί και χρεώσεις
    • Λογαριασμοί
      • Ποιοι είναι οι τύποι λογαριασμού και κάθε πότε τους λαμβάνω;

        H Enerwave εκδίδει μηνιαίους λογαριασμούς, συνεπώς θα λαμβάνετε λογαριασμό κάθε μήνα.

        Οι τύποι των λογαριασμών είναι οι εξής:

        • Έναντι: Αποτυπώνει και χρεώνει την εκτιμώμενη κατανάλωση της παροχής.
        • Εκκαθαριστικός: Αποτυπώνει και χρεώνει την πραγματική κατανάλωση της παροχής βάσει της ένδειξης κατανάλωσης που μας κοινοποιεί ο αρμόδιος διαχειριστής δικτύου διανομής (ΔΕΔΑ)
        • Τελικός: Είναι ο τελευταίος Εκκαθαριστικός λογαριασμός, ο οποίος εκδίδεται βάσει της τελικής ένδειξης που μας κοινοποιείται από τη ΔΕΔΑ και τερματίζει την εκπροσώπηση.
      • Γιατί λαμβάνω συνεχόμενους Έναντι λογαριασμούς;

        Οι Έναντι λογαριασμοί εκδίδονται βάσει εκτιμώμενης κατανάλωσης, εφόσον ο αρμόδιος διαχειριστής δικτύου διανομής (ΔΕΔΑ) δεν μας έχει κοινοποιήσει εκκαθαριστική ένδειξη κατανάλωσης για το μετρητή σας.
         
      • Έχασα τον λογαριασμό μου. Πώς μπορώ να βρω αντίγραφο;

        Μπορείτε να βρείτε αντίγραφο του λογαριασμού σας με τους εξής τρόπους:
        Μέσω του myΕlpedison 
        Μέσω του Live Chat
      • Πώς θα λαμβάνω τον Λογαριασμό μου Enerwave;

        Μπορείτε να λαμβάνετε το μηνιαίο σας λογαριασμό:  
        • Ηλεκτρονικά μέσω email 
        • Ταχυδρομικά σε έντυπη μορφή

        Tip: Συνδεθείτε στο myΕlpedison και αποκτήστε τον πλήρη έλεγχο του λογαριασμού σας.
      • Πώς υπολογίζεται ο Έναντι λογαριασμός;

        O Έναντι λογαριασμός αποτυπώνει και χρεώνει την εκτιμώμενη κατανάλωση της παροχής σας. Η εκτίμηση της κατανάλωσης φυσικού αερίου γίνεται με βάση το τυπικό προφίλ της κάθε παροχής. Το τυπικό προφίλ κάθε παροχής, γνωστοποιείται στην εταιρεία μας μέσω αρχείου μητρώου από τον Διαχειριστή Δικτύου Διανομής Φυσικού Αερίου.
         
      • Πώς υπολογίζεται ο Εκκαθαριστικός λογαριασμός;

        Ο Εκκαθαριστικός  λογαριασμός αποτυπώνει και χρεώνει την πραγματική κατανάλωση της παροχής βάσει των επίσημων μετρήσεων που λαμβάνουμε από τον Διαχειριστή Δικτύου Διανομής Φυσικού Αερίου, για την περίοδο εκκαθάρισης. Στον Εκκαθαριστικό λογαριασμό πιστώνονται οι χρεώσεις των ποσοτήτων που χρεώθηκαν στους έναντι λογαριασμούς (βάσει της εκτιμώμενης κατανάλωσης) για την ίδια χρονική περίοδο.
         
      • Ο Έναντι λογαριασμός που έλαβα είναι υψηλότερος απ’ ό,τι συνήθως. Τι να κάνω;

        O Έναντι λογαριασμός αποτυπώνει και χρεώνει την εκτιμώμενη κατανάλωση της παροχής σας. Η εκτίμηση της κατανάλωσης φυσικού αερίου γίνεται με βάση το τυπικό προφίλ της κάθε παροχής, το οποίο γνωστοποιείται στην εταιρεία μας, μέσω αρχείου μητρώου από τον Διαχειριστή δικτύου διανομής φυσικού αερίου.

        Μπορείτε να προχωρήσετε σε ρύθμιση του πληρωτέου ποσού με τους εξής τρόπους:

        • Καλώντας στο 2112118340 , επιλογή 9
        • Μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας εδώ
      • Ο Εκκαθαριστικός λογαριασμός που έλαβα είναι υψηλότερος απ’ ό,τι συνήθως. Τι να κάνω;

        Ο Εκκαθαριστικός  λογαριασμός  αποτυπώνει και χρεώνει την πραγματική κατανάλωση της παροχής βάσει των επίσημων μετρήσεων που λαμβάνουμε από τον Διαχειριστή Δικτύου Διανομής Φυσικού Αερίου, για την περίοδο εκκαθάρισης.
        Στην περίπτωση που ο λογαριασμός είναι αρκετά υψηλότερος, θα χρειαστεί να ελέγξετε την ένδειξη που αναγράφεται στον μετρητή σας.

        Εφόσον κρίνετε ότι η τρέχουσα ένδειξη δεν συνάδει με την εκκαθαριστική ένδειξη του λογαριασμού ή ότι δεν ανταποκρίνεται στην κατανάλωσή σας (περίπτωση βλάβης), θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τον Διαχειριστή Δικτύου Διανομής Φυσικού Αερίου:

        • Περιφέρεια Αττικής: 11322 ή 800 111 330
        • Περιφέρεια Θεσσαλονίκης & Θεσσαλίας: 10302 ή 800 11 87878
        • Λοιπή Ελλάδα: 11711
      • Πόσους λογαριασμούς θα λαμβάνω από την Enerwave;

        H Enerwave εκδίδει μηνιαίους λογαριασμούς, συνεπώς θα λαμβάνετε λογαριασμό κάθε μήνα.
         
    • Ανάλυση Χρεώσεων Λογαριασμού
      • Ποιες χρεώσεις περιλαμβάνει ο λογαριασμός μου;

        Ο λογαριασμός ρεύματος περιλαμβάνει τις παρακάτω κατηγορίες χρεώσεων:
        • Χρεώσεις Προμήθειας 
        • Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις*
        • Διάφορες Χρεώσεις, Φόροι & Τέλη*

        *Καθορίζονται με Αποφάσεις της Πολιτείας και χρεώνονται υποχρεωτικά από τον κάθε Προμηθευτή Φυσικού Αερίου.
      • Τι είναι οι Χρεώσεις Προμήθειας;

        Οι Χρεώσεις Προμήθειας περιλαμβάνουν το κόστος και τις λοιπες δαπάνες της Enerwave,  για την προμήθεια του φυσικού αερίου που καταναλώνει η κάθε παροχή.
         
      • Τι είναι οι Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις;

        Οι Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις επιβαρύνουν όλους τους καταναλωτές ανεξαρτήτως προμηθευτή, καθώς προβλέπονται από το τρέχον ρυθμιστικό πλαίσιο και αφορούν χρεώσεις που αποδίδονται στους αρμόδιους διαχειριστές για το Δίκτυο Μεταφοράς και το Δίκτυο Διανομής Φυσικού Αερίου. 
         
      • Τι είναι οι Διάφορες Χρεώσεις (Φόροι & Τέλη);

        Οι Διάφορες Χρεώσεις περιλαμβάνουν φόρους και τέλη που επιβάλλονται στο φυσικό αέριο βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας. 

        Οι χρεώσεις που περιλαμβάνονται είναι οι εξής:

        •Ανταποδοτικό Τέλος υπέρ ΡΑΕ
        • Τέλος Ασφάλειας Εφοδιασμού (ΤΑΕ)
        • Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης (ΕΦΚ)
        • Ειδικό Τέλος 0,5%
        • Φ.Π.Α.
      • Γιατί πληρώνω ξανά την κατανάλωση των Έναντι στον Εκκαθαριστικό;

        O Εκκαθαριστικός λογαριασμός σάς τιμολογεί για όλη την περίοδο εκκαθάρισης, βάσει της ένδειξης κατανάλωσης που μας κοινοποιεί ο Διαχειριστής Δικτύου Διανομής Φυσικού Αερίου (ΔΕΔΑ), για την παροχή σας. Στον Εκκαθαριστικό λογαριασμό πιστώνονται οι χρεώσεις των ποσοτήτων που χρεώθηκαν στους έναντι λογαριασμούς (βάσει της εκτιμώμενης κατανάλωσης) για την ίδια χρονική περίοδο.
         
      • Τι αφορούν οι Τόκοι Υπερημερίας;

        Οι Τόκοι Υπερημερίας επιβαρύνουν τους λογαριασμούς που παρουσιάζουν ληξιπρόθεσμη οφειλή. Ο τοκισμός, πραγματοποιείται πάνω στην συνολική αξία του λογαριασμού και υπάγεται σε αναλογικό τέλος χαρτοσήμου.
         
    • Καταμέτρηση ενδείξεων
      • Τι μπορώ να κάνω αν δεν πραγματοποιηθεί καταμέτρηση και λάβω συνεχόμενους Έναντι λογαριασμούς;

        Στην περίπτωση που δεν πραγματοποιηθεί καταμέτρηση, μπορείτε να γνωστοποιήσετε απευθείας την ένδειξη κατανάλωσης στον αρμόδιο Διαχειριστή Δικτύου (ΔΕΔΑ):

        • Περιφέρεια Αττικής: 11322 ή 800 111 330
        • Περιφέρεια Θεσσαλονίκης & Θεσσαλίας: 10302 ή 800 11 87878
        • Λοιπή Ελλάδα: 11711
      • Πώς θα χρεωθώ αν δεν γίνει καταμέτρηση;

        Σε περίπτωση που δεν πραγματοποιηθεί καταμέτρηση, θα εκδοθεί Έναντι λογαριασμός με εκτιμώμενη κατανάλωση. Η εκτίμηση της κατανάλωσης φυσικού αερίου γίνεται με βάση το τυπικό προφίλ της κάθε παροχής, το οποίο γνωστοποιείται στην εταιρεία μας μέσω αρχείου μητρώου από τον Διαχειριστή Δικτύου Διανομής Φυσικού Αερίου.
         
      • Πώς μπορώ να δώσω την ένδειξη του μετρητή μου για την έκδοση Εκκαθαριστικού λογαριασμού;

        Μπορείτε να δηλώσετε την ένδειξη κατανάλωσης στον αρμόδιο διαχειριστή δικτύου (ΔΕΔΑ):

        • Περιφέρεια Αττικής: 11322 ή 800 111 330
        • Περιφέρεια Θεσσαλονίκης & Θεσσαλίας: 10302 ή 800 11 87878
        • Λοιπή Ελλάδα: 11711
      • Πιστεύω ότι ο μετρητής μου δεν καταγράφει σωστά. Πώς μπορώ να τον ελέγξω;

        Σε περίπτωση βλάβης, αρμόδιος για τον έλεγχο του μετρητή σας είναι ο Αρμόδιος Διαχειριστής Δικτύου Διανομής (ΔΕΔΑ):

        • Περιφέρεια Αττικής: 11322 ή 800 111 330
        • Περιφέρεια Θεσσαλονίκης & Θεσσαλίας: 10302 ή 800 11 87878
        • Λοιπή Ελλάδα: 11711
      • Πού να απευθυνθώ για θέματα καταμέτρησης;

        Η καταμέτρηση της κατανάλωσης του φυσικού αερίου, είναι αρμοδιότητα του Αρμόδιου Διαχειριστή Δικτύου Διανομής (ΔΕΔΑ):

        • Περιφέρεια Αττικής: 11322 ή 800 111 330
        • Περιφέρεια Θεσσαλονίκης & Θεσσαλίας: 10302 ή 800 11 87878
        • Λοιπή Ελλάδα: 11711