• Σύμβαση και αλλαγή προμηθευτή
    • Αλλαγή προμηθευτή
      • Πώς μπορώ να αλλάξω προμηθευτή Φυσικού Αερίου;

        Για να αλλάξετε προμηθευτή Φυσικού Αερίου, θα χρειαστεί να υπογράψετε μια νέα Σύμβαση Προμήθειας. 

        Tip: Μπορείτε να υπογράψετε μια νέα Σύμβαση Προμήθειας, με τους εξής τρόπους: 

        • Mέσω του eContract πατώντας εδώ 
        • Καλώντας μας στο 18340 ή στο 2112118340 (επιλογή 1)
        • Μέσω του δικτύου καταστημάτων Enerwave που θα βρείτε εδώ
        • Μέσω του δικτύου εξουσιοδοτημένων συνεργατών που θα βρείτε εδώ
         
      • Ποια είναι τα δικαιολογητικά που χρειάζονται για να συνάψω νέα σύμβαση Φυσικού Αερίου μαζί σας;

        Τα δικαιολογητικά που θα χρειαστείτε είναι τα εξής: 

        • Αντίγραφο Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατηρίου
        • Τελευταίος λογαριασμός προηγούμενου προμηθευτή ή Σύμβαση Σύνδεσης με Δίκτυο ΕΔΑ για νέα εγκατάσταση
        • Οριστικοποιημένο Μισθωτήριο μέσω Taxisnet ή αποδεικτικό ιδιοκτησίας
        • Δήλωση Εξουσιοδότηση προς την ΕΔΑ
        • Υπεύθυνη Δήλωση περί μη ύπαρξης οφειλών
        • Φωτογραφία μετρητή

        Tip: Μπορείτε εύκολα και γρήγορα να κάνετε την αίτησή σας πατώντας εδώ

         
      • Υπάρχει επιπλέον χρέωση για την αλλαγή προμηθευτή;

        Όχι, η αλλαγή Προμηθευτή γίνεται χωρίς καμία απολύτως χρέωση.
         
      • Ποιο είναι το ποσό της εγγύησης που πρέπει να καταβάλω;

        Το ποσό της εγγύησης ορίζεται ίσο με τον εκτιμώμενο Λογαριασμό Κατανάλωσης για την προμήθεια τριάντα (30) ημερών και χρεώνεται σε 2 ισόποσες δόσεις στους 2 πρώτους λογαριασμούς. Η εγγύηση ανέρχεται κατ' ελάχιστο στο ποσό των 50€ στις οικιακές παροχές και 100€ στις επαγγελματικές παροχές.

        Tip: Ενεργοποιώντας πάγια εντολή εξόφλησης  (μέσω τραπεζικού λογαριασμού ή πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας), το ποσό της εγγύησής πιστώνεται στον επόμενο λογαριασμό.
         
      • Τι είναι ο Ηλεκτρονικός Κωδικός Αναγνώρισης Σημείου Παράδοσης (ΗΚΑΣΠ);

        Ο Ηλεκτρονικός Κωδικός Αναγνώρισης Σημείου Παράδοσης (ΗΚΑΣΠ), αποτελείται από δεκατέσσερις (14) χαρακτήρες και είναι μοναδικός για κάθε Σημείο Παράδοσης του Δικτύου Διανομής. 
        Ο ΗΚΑΣΠ καθορίζεται από τον Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής και περιλαμβάνεται στη Σύμβαση Σύνδεσης με την αρμόδια ΕΔΑ.

         
      • Ποιος είναι ο χρόνος ολοκλήρωσης της διαδικασίας;

        Η διαδικασία αλλαγής Προμηθευτή ολοκληρώνεται συνήθως εντός 2 εβδομάδων από την ημερομηνία υποβολής του αιτήματος, στην αντίστοιχη πλατφόρμα του αρμόδιου Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής (ΕΔΑ).
         
    • Επανασύνδεση Παροχής
      • Ποια είναι η διαδικασία επανασύνδεσης;

        Για την επανασύνδεση της παροχής, θα χρειαστεί να υποβάλλεται μία νέα Σύμβαση Προμήθειας.

        Tip: Μπορείτε να υπογράψετε μια νέα Σύμβαση Προμήθειας, με τους εξής τρόπους: 

        • Mέσω του eContract πατώντας εδώ 
        • Καλώντας μας στο 18340 ή στο 2112118340 (επιλογή 1)
        • Μέσω του δικτύου καταστημάτων Enerwave που θα βρείτε εδώ
        • Μέσω του δικτύου εξουσιοδοτημένων συνεργατών που θα βρείτε εδώ
         
      • Τι δικαιολογητικά χρειάζονται;

        Τα δικαιολογητικά που θα χρειαστείτε είναι τα εξής: 

        • Αντίγραφο Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατηρίου
        • Τελευταίος λογαριασμός προηγούμενου προμηθευτή ή Σύμβαση Σύνδεσης με Δίκτυο ΕΔΑ για νέα εγκατάσταση
        • Οριστικοποιημένο Μισθωτήριο μέσω Taxisnet ή αποδεικτικό ιδιοκτησίας
        • Δήλωση Εξουσιοδότηση προς την ΕΔΑ
        • Υπεύθυνη Δήλωση περί μη ύπαρξης οφειλών
        • Πιστοποιητικό Αντοχής & Στεγανότητας (εφόσον δεν υπάρχει αεριοδότηση για διάστημα μεγαλύτερο από ένα έτος)
        • Υπεύθυνη Δήλωση περί μη τροποποίησης της εσωτερικής εγκατάστασης του αερίου

        Tip: Μπορείτε εύκολα και γρήγορα να κάνετε την αίτησή σας πατώντας εδώ
    • Αρχική Αεριοδότηση
      • Τι δικαιολογητικά χρειάζονται;

        Τα δικαιολογητικά που θα χρειαστείτε είναι τα εξής: 

        • Αντίγραφο Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατηρίου
        • Σύμβαση Σύνδεσης με Δίκτυο ΕΔΑ 
        • Οριστικοποιημένο Μισθωτήριο μέσω Taxisnet ή αποδεικτικό ιδιοκτησίας
        • Δήλωση Εξουσιοδότηση προς την ΕΔΑ

        Tip: Μπορείτε εύκολα και γρήγορα να κάνετε την αίτησή σας πατώντας εδώ
      • Μπορεί η νέα σύμβαση να γίνει από άλλο πρόσωπο, με εξουσιοδότηση;

        Ναι, η νέα σύμβαση μπορεί να γίνει με τρίτο πρόσωπο, εφόσον μας προσκομίσει μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά και επικυρωμένη εξουσιοδότηση.
         
      • Πού μπορώ να απευθυνθώ για να υπογράψω νέα σύμβαση προμήθειας;

        Μπορείτε να υπογράψετε μια νέα σύμβαση προμήθειας, με τους εξής τρόπους: 

        • Mέσω του eContract πατώντας εδώ 
        • Καλώντας μας στο 18340 ή στο 2112118340 (επιλογή 1)
        • Μέσω του δικτύου καταστημάτων Enerwave που θα βρείτε εδώ
        • Μέσω του δικτύου εξουσιοδοτημένων συνεργατών που θα βρείτε εδώ
         
      • Ποιο είναι το ποσό της εγγύησης που πρέπει να καταβάλω;

        Το ποσό της εγγύησης ορίζεται ίσο με τον εκτιμώμενο Λογαριασμό Κατανάλωσης για την προμήθεια τριάντα (30) ημερών και χρεώνεται σε 2 ισόποσες δόσεις στους 2 πρώτους λογαριασμούς. Η εγγύηση ανέρχεται κατ' ελάχιστο στο ποσό των 50€ στις οικιακές παροχές και 100€ στις επαγγελματικές παροχές.

        Tip: Ενεργοποιώντας πάγια εντολή εξόφλησης  (μέσω τραπεζικού λογαριασμού ή πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας), το ποσό της εγγύησής πιστώνεται στον επόμενο λογαριασμό.
         
    • Διακοπή Παροχής
      • Τι δικαιολογητικά χρειάζονται;

        Μπορείτε να υποβάλετε αίτημα διακοπής αεριοδότησης της παροχής σας, με τους εξής τρόπους: 
        • Ηλεκτρονικά μέσω του Live Chat 
        • Καλώντας μας στο 18340 ή στο 2112118340 (επιλογή 2)
        • Μέσω του δικτύου καταστημάτων Enerwave που θα βρείτε εδώ
        Εναλλακτικά, μπορείτε να κατεβάσετε το έντυπο εξουσιοδότησης για διακοπή αεριοδότησης εδώ και να το προωθήσετε με email στο customercare@enerwave.gr.
      • Θα μου επιστραφεί η εγγύηση;

        Το ποσό της εγγύησης πιστώνεται στον τελικό λογαριασμό κατανάλωσης.
        Σε περίπτωση ενεργής πάγιας εντολής, η εγγύηση έχει ήδη πιστωθεί στον λογαριασμό που ακολούθησε την ενεργοποίηση της πάγιας εντολής.
         
      • Τι περιλαμβάνει ο Τελικός λογαριασμός που θα λάβω μετά τη διακοπή;

        Ο Τελικός λογαριασμός είναι Εκκαθαριστικός, ο οποίος σας τιμολογεί μέχρι τη λήξη της εκπροσώπησης της παροχής σας από την Enerwave. Στον τελικο λογαριασμό επιστρέφεται το ποσό της εγγύησης που καταβάλατε κατά την έναρξη της εκπροσώπησης από την Enerwave.
         
      • Μπορεί να αποσταλεί ο Τελικός λογαριασμός σε διαφορετική διεύθυνση;

        Ναι, ο τελικός λογαριασμός μπορεί να σταλεί στη διεύθυνση που θα δηλώσετε κατά το αίτημα διακοπής στο Έντυπο Εξουσιοδότησης Διακοπής Αεριοδότησης.

        Τip: Μπορείτε να αιτηθείτε διακοπή αεριοδότησης με τους παρακάτω τρόπους.

        • Καλώντας μας στο 18340 ή στο 2112118340 (επιλογή 2)
        • Μέσω του δικτύου καταστημάτων Enerwave που θα το βρείτε εδώ
        Εναλλακτικά, μπορείτε να κατεβάσετε το έντυπο εξουσιοδότησης για διακοπή αεριοδότησης και να το προωθήσετε με email στο customercare@enerwave.gr .
      • Μπορεί το αίτημα διακοπής ηλεκτροδότησης να γίνει από τρίτο πρόσωπο;

        Ναι, το αίτημα διακοπής μπορεί να γίνει με τρίτο πρόσωπο, εφόσον μας προσκομίσει μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά και επικυρωμένη εξουσιοδότηση.

        Σε περίπτωση που ο κάτοχος της παροχής δεν είναι εν ζωή, θα χρειαστούν τα παρακάτω δικαιολογητικά:

        • Ληξιαρχική πράξη θανάτου
        • Πιστοποιητικό περί μη δημοσίευσης διαθήκης
        • Πιστοποιητικό εγγυτέρων συγγενών
        • Αντίγραφο ταυτότητας αιτούντος (εκ των εγγυτέρων συγγενών)
        • Yπεύθυνες δηλώσεις των εγγυτέρων συγγενών προς τον αιτούντα
      • Πού μπορώ να απευθυνθώ για τη λύση Σύμβασης;

        Μπορείτε να υποβάλετε αίτημα διακοπής αεριοδότησης της παροχής σας, με τους εξής τρόπους: 

        • Καλώντας μας στο 18340 ή στο 2112118340 (επιλογή 2)
        • Μέσω του δικτύου καταστημάτων Enerwave που θα βρείτε εδώ

        Εναλλακτικά, μπορείτε να κατεβάσετε το έντυπο εξουσιοδότησης για διακοπή αεριοδότησης εδώ και να το προωθήσετε με email στο customercare@enerwave.gr.
    • Υπαναχώρηση
      • Ποιο είναι το χρονικό διάστημα για το οποίο μπορώ να υπαναχωρήσω;

        Έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία υπογραφής της Σύμβασης, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
         
      • Ποια είναι η διαδικασία υπαναχώρησης;

        Προκειμένου να υποβάλετε αίτημα υπαναχώρησης, παρακαλούμε όπως:
        • Κατεβάσετε το έντυπο υπαναχώρησης πατώντας εδώ 
        • Συμπληρώσετε, υπογράψετε και προωθήσετε το σχετικό έντυπο, με email στο customercare@enerwave.gr
    • Ανανέωση Σύμβασης
      • Τι γίνεται όταν λήξει η σύμβαση μου;

        Η σύμβαση, σύμφωνα με τους όρους, ανανεώνεται αυτόματα στη λήξη της, για έναν επιπλέον χρόνο, στο αντίστοιχο εμπορικά διαθέσιμο προϊόν.
         
      • Πού μπορώ να απευθυνθώ για την ανανέωση τη Σύμβασης μου;

        Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας, επιλέγοντας Προσφορά για Υφιστάμενο Πελάτη πατώντας εδώ.