• Σύμβαση και αλλαγή προμηθευτή
    • Αλλαγή προμηθευτή
      • Πού μπορώ να απευθυνθώ για να υπογράψω νέα σύμβαση προμήθειας;

        Μπορείτε να υπογράψετε μια νέα σύμβαση προμήθειας με την Enerwave, με τους εξής τρόπους: 
        Mέσω του eContract πατώντας εδώ 
        Καλώντας μας στο 18340 ή στο 2112118340 (επιλογή 1)
        Μέσω του δικτύου καταστημάτων Enerwave που θα βρείτε εδώ
        Μέσω του δικτύου εξουσιοδοτημένων συνεργατών που θα βρείτε εδώ
      • Υπάρχει κάποιο επιπλέον κόστος για να αλλάξω Προμηθευτή;

        Όχι, η αλλαγή Προμηθευτή γίνεται χωρίς καμία απολύτως χρέωση.
         
      • Κατά το στάδιο αλλαγής προμηθευτή και μετάβασης στην Enerwave, υπάρχει κίνδυνος προσωρινής διακοπής του ρεύματος;

        Όχι, ο  Διαχειριστής Δικτύου (ΔΕΔΔΗΕ) εξασφαλίζει την αδιάκοπη παροχή ηλεκτρικής ενέργειας κατά την αλλαγή προμηθευτή.
         
      • Ποιο είναι το ποσό της εγγύησης που πρέπει να καταβάλω;

        Το ποσό της εγγύησης για τις παροχές χαμηλής τάσης, είναι ίσο με τον εκτιμώμενο Λογαριασμό Κατανάλωσης για την προμήθεια τριάντα (30) ημερών και χρεώνεται σε 2 ισόποσες δόσεις στους 2 πρώτους λογαριασμούς. Η εγγύηση ανέρχεται κατ' ελάχιστο στο ποσό των 50€ στις οικιακές παροχές και 100€ στις επαγγελματικές παροχές.

        Tip: Ενεργοποιώντας πάγια εντολή εξόφλησης (μέσω τραπεζικού λογαριασμού ή πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας), το ποσό της εγγύησης πιστώνεται στον επόμενο λογαριασμό.

      • Απαιτείται να καταθέσω Πιστοποιητικό Ηλεκτρολόγου (ΥΔΕ);

        Η κατάθεση Πιστοποιητικού Ηλεκτρολόγου (ΥΔΕ) απαιτείται μόνο στην περίπτωση που έχει παρέλθει ο χρόνος ισχύος του προηγούμενου πιστοποιητικού. 

        Μπορείτε να αναζητήσετε την καταληκτική ημερομηνία ισχύος της ΥΔΕ μέσω της εφαρμογής του ΔΕΔΔΗΕ πατώντας εδώ.
      • Μπορεί η νέα σύμβαση να γίνει από άλλο πρόσωπο, με εξουσιοδότηση;

        Ναι, η νέα σύμβαση μπορεί να γίνει με τρίτο πρόσωπο, εφόσον μας προσκομίσει μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά και επικυρωμένη εξουσιοδότηση.
         
      • Ποιο είναι το απαιτούμενο χρονικό πλαίσιο για την έναρξη της παροχής ηλεκτρικής ενέργειας του σπιτιού ή της επιχείρησης μου από την Enerwave;

        Ο χρόνος που απαιτείται για την ολοκλήρωση του αιτήματος εκπροσώπησης επηρεάζεται άμεσα από τις διαδικασίες του Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής (ΔΕΔΔΗΕ) και συνήθως κυμαίνεται από 3 έως 5 ημέρες.
         
    • Επανηλεκτροδότηση
      • Τι δικαιολογητικά χρειάζονται;

        Τα δικαιολογητικά που θα χρειαστείτε είναι τα εξής: 
        Αντίγραφο Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατηρίου
        Τελευταίος λογαριασμός προηγούμενου προμηθευτή ή Σύμβαση Σύνδεσης με τον ΔΕΔΔΗΕ
        Οριστικοποιημένο Μισθωτήριο μέσω Taxisnet ή αποδεικτικό ιδιοκτησίας
        Φωτογραφία με ένδειξη Μετρητή

        Tip: Μπορείτε εύκολα και γρήγορα να κάνετε την αίτησή σας πατώντας εδώ
      • Μπορεί η νέα σύμβαση να γίνει από άλλο πρόσωπο, με εξουσιοδότηση;

        Ναι, η νέα σύμβαση μπορεί να γίνει με τρίτο πρόσωπο, εφόσον μας προσκομίσει μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά και επικυρωμένη εξουσιοδότηση.
         
      • Απαιτείται να καταθέσω Πιστοποιητικό Ηλεκτρολόγου (ΥΔΕ);

        Η κατάθεση Πιστοποιητικού Ηλεκτρολόγου (ΥΔΕ) απαιτείται μόνο στην περίπτωση που έχει παρέλθει ο χρόνος ισχύος του προηγούμενου πιστοποιητικού. 
        Μπορείτε να αναζητήσετε την καταληκτική ημερομηνία ισχύος της ΥΔΕ μέσω της εφαρμογής του ΔΕΔΔΗΕ πατώντας εδώ.
      • Πώς μπορώ να μάθω αν έχει λήξει η Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη (πιστοποιητικό ηλεκτρολόγου);

        Μπορείτε να αναζητήσετε την καταληκτική ημερομηνία ισχύος της ΥΔΕ μέσω της εφαρμογής του ΔΕΔΔΗΕ πατώντας εδώ.
         
      • Πού μπορώ να απευθυνθώ για να υπογράψω νέα σύμβαση προμήθειας;

        Μπορείτε να υπογράψετε μια νέα σύμβαση επαναηλεκτροδότησης με τους εξής τρόπους: 
        Mέσω του eContract πατώντας εδώ 
        Καλώντας μας στο 18340 ή στο 2112118340 (επιλογή 1)
        Μέσω του δικτύου καταστημάτων Enerwave που θα βρείτε εδώ
        Μέσω του δικτύου εξουσιοδοτημένων συνεργατών που θα βρείτε εδώ
      • Ποιο είναι το ποσό της εγγύησης που πρέπει να καταβάλω;

        Το ποσό της εγγύησης για τις παροχές χαμηλής τάσης είναι ίσο με τον εκτιμώμενο Λογαριασμό Κατανάλωσης για την προμήθεια τριάντα (30) ημερών και χρεώνεται σε 2 ισόποσες δόσεις στους 2 πρώτους λογαριασμούς. Η εγγύηση ανέρχεται κατ' ελάχιστο στο ποσό των 50€ στις οικιακές παροχές και 100€ στις επαγγελματικές παροχές.

        Tip: Ενεργοποιώντας πάγια εντολή εξόφλησης (μέσω τραπεζικού λογαριασμού ή πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας), το ποσό της εγγύησης πιστώνεται στον επόμενο λογαριασμό.
    • Αρχική Ηλεκτροδότηση
      • Τι δικαιολογητικά χρειάζονται;

        Τα δικαιολογητικά που θα χρειαστείτε είναι τα εξής: 
        Αντίγραφο Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατηρίου
        Σύμβαση Σύνδεσης με τον ΔΕΔΔΗΕ
        Οριστικοποιημένο Μισθωτήριο μέσω Taxisnet ή αποδεικτικό ιδιοκτησίας

        Tip: Μπορείτε εύκολα και γρήγορα να κάνετε την αίτησή σας πατώντας εδώ.
      • Μπορεί η νέα σύμβαση να γίνει από άλλο πρόσωπο, με εξουσιοδότηση;

        Ναι, η νέα σύμβαση μπορεί να γίνει με τρίτο πρόσωπο, εφόσον μας προσκομίσει μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά και επικυρωμένη εξουσιοδότηση.
         
      • Πού μπορώ να απευθυνθώ για να υπογράψω νέα σύμβαση προμήθειας;

        Μπορείτε να υπογράψετε μια νέα σύμβαση, με τους εξής τρόπους: 
        Mέσω του eContract πατώντας εδώ 
        Καλώντας μας στο 18340 ή στο 2112118340 (επιλογή 1)
        Μέσω του δικτύου καταστημάτων Enerwave που θα βρείτε εδώ
        Μέσω του δικτύου εξουσιοδοτημένων συνεργατών που θα βρείτε εδώ
      • Ποιο είναι το ποσό της εγγύησης που πρέπει να καταβάλω;

        Το ποσό της εγγύησης για τις παροχές χαμηλής τάσης, είναι ίσο με τον εκτιμώμενο Λογαριασμό Κατανάλωσης για την προμήθεια τριάντα (30) ημερών και χρεώνεται σε 2 ισόποσες δόσεις στους 2 πρώτους λογαριασμούς. Η εγγύηση ανέρχεται κατ' ελάχιστο στο ποσό των 50€ στις οικιακές παροχές και 100€ στις επαγγελματικές παροχές.

        Tip: Ενεργοποιώντας πάγια εντολή εξόφλησης (μέσω τραπεζικού λογαριασμού ή πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας), το ποσό της εγγύησης πιστώνεται στον επόμενο λογαριασμό.
    • Αλλαγή Χρήστη
      • Τι δικαιολογητικά χρειάζονται;

        Τα δικαιολογητικά που θα χρειαστείτε είναι τα εξής: 
        Αντίγραφο Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατηρίου
        Τελευταίος λογαριασμός προηγούμενου προμηθευτή ή Σύμβαση Σύνδεσης με τον ΔΕΔΔΗΕ
        Οριστικοποιημένο Μισθωτήριο μέσω Taxisnet ή αποδεικτικό ιδιοκτησίας

        Tip: Μπορείτε εύκολα και γρήγορα να κάνετε την αίτησή σας πατώντας εδώ.
      • Απαιτείται να καταθέσω Πιστοποιητικό Ηλεκτρολόγου (ΥΔΕ);

        Η κατάθεση Πιστοποιητικού Ηλεκτρολόγου (ΥΔΕ) απαιτείται μόνο στην περίπτωση που έχει παρέλθει ο χρόνος ισχύος του προηγούμενου πιστοποιητικού. 

        Μπορείτε να αναζητήσετε την καταληκτική ημερομηνία ισχύος της ΥΔΕ μέσω της εφαρμογής του ΔΕΔΔΗΕ πατώντας εδώ.
      • Πώς μπορώ να μάθω αν έχει λήξει η Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη (πιστοποιητικό ηλεκτρολόγου);

        Μπορείτε να αναζητήσετε την καταληκτική ημερομηνία ισχύος της ΥΔΕ μέσω της εφαρμογής του ΔΕΔΔΗΕ πατώντας εδώ.
         
      • Ποιο είναι το ποσό της εγγύησης που πρέπει να καταβάλω;

        Το ποσό της εγγύησης για τις παροχές χαμηλής τάσης είναι ίσο με τον εκτιμώμενο Λογαριασμό Κατανάλωσης για την προμήθεια τριάντα (30) ημερών και χρεώνεται σε 2 ισόποσες δόσεις στους 2 πρώτους λογαριασμούς. Η εγγύηση ανέρχεται κατ' ελάχιστο στο ποσό των 50€ στις οικιακές παροχές και 100€ στις επαγγελματικές παροχές.

        Tip: Ενεργοποιώντας πάγια εντολή εξόφλησης (μέσω τραπεζικού λογαριασμού ή πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας), το ποσό της εγγύησης πιστώνεται στον επόμενο λογαριασμό.
      • Πού μπορώ να απευθυνθώ για να υπογράψω νέα σύμβαση προμήθειας;

        Μπορείτε να υπογράψετε μια νέα σύμβαση, με τους εξής τρόπους: 
        Mέσω του eContract πατώντας εδώ 
        Καλώντας μας στο 18340 ή στο 2112118340 (επιλογή 1)
        Μέσω του δικτύου καταστημάτων Enerwave που θα βρείτε εδώ
        Μέσω του δικτύου εξουσιοδοτημένων συνεργατών που θα βρείτε εδώ
    • Αλλαγή Xρήσης
      • Ποια είναι η διαδικασία αλλαγής χρήσης;

        Εφόσον προηγηθεί η αλλαγή χρήσης του ακινήτου στον οικείο Δήμο και κοινοποιηθεί στον διαχειριστή δικτύου ΔΕΔΔΗΕ, θα χρειαστεί να υπογράψετε μια νέα σύμβαση προμήθειας με την Enerwave.

        Τα δικαιολογητικά που θα χρειαστείτε είναι τα εξής: 

        Σύμβαση Σύνδεσης με τον ΔΕΔΔΗΕ ή Πιστοποιητικό Ηλεκτρολόγου( ΥΔΕ) όπου αναφέρεται η νέα χρήση του ακινήτου
        Βεβαίωση Δήμου όπου αναγράφεται ο αριθμός παροχής και η χρήση του ακινήτου
      • Τι δικαιολογητικά χρειάζονται;

        Τα δικαιολογητικά που θα χρειαστείτε είναι τα εξής: 
        Σύμβαση Σύνδεσης με τον ΔΕΔΔΗΕ ή Πιστοποιητικό Ηλεκτρολόγου (ΥΔΕ) όπου αναφέρεται η νέα χρήση του ακινήτου
        Βεβαίωση Δήμου όπου αναγράφεται ο αριθμός παροχής και η χρήση του ακινήτου
      • Απαιτείται να καταθέσω Πιστοποιητικό Ηλεκτρολόγου (ΥΔΕ);

        Ναι, στην περίπτωση αλλαγής χρήσης είναι απαραίτητη η κατάθεση νέου Πιστοποιητικού Ηλεκτρολόγου (ΥΔΕ) στον διαχειριστή δικτύου ΔΕΔΔΗΕ.
         
      • Ποιο είναι το ποσό της εγγύησης που πρέπει να καταβάλω;

        Το ποσό της εγγύησης για τις παροχές χαμηλής τάσης είναι ίσο με τον εκτιμώμενο Λογαριασμό Κατανάλωσης για την προμήθεια τριάντα (30) ημερών και χρεώνεται σε 2 ισόποσες δόσεις στους 2 πρώτους λογαριασμούς. Η εγγύηση ανέρχεται κατ' ελάχιστο στο ποσό των 50€ στις οικιακές παροχές και 100€ στις επαγγελματικές παροχές.

        Tip: Ενεργοποιώντας πάγια εντολή εξόφλησης (μέσω τραπεζικού λογαριασμού ή πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας), το ποσό της εγγύησης πιστώνεται στον επόμενο λογαριασμό.
      • Πού μπορώ να απευθυνθώ για να υπογράψω νέα σύμβαση προμήθειας;

        Μπορείτε να υπογράψετε σύμβαση που να αντιστοιχεί με τη νέα χρήση του ακινήτου, με τους εξής τρόπους: 

        Καλώντας μας στο 18340 ή στο 2112118340 (επιλογή 2)
        Μέσω του δικτύου καταστημάτων Enerwave που θα βρείτε εδώ
    • Διακοπή ηλεκτροδότησης
      • Τι δικαιολογητικά χρειάζονται;

        Για την διακοπή ηλεκτροδότησης της παροχής σας, θα χρειαστεί να υποβάλλετε την σχετική αίτηση στο τμήμα εξυπηρέτησης πελάτων. Η υποβολή της αίτησης μπορεί να γίνει με τους παρακάτω τρόπους:

        • Ηλεκτρονικά μέσω του Live Chat 
        • Καλώντας μας στο 18340 ή στο 2112118340 (επιλογή 2)
        • Μέσω του δικτύου καταστημάτων Enerwave που θα βρείτε εδώ
        Εναλλακτικά, μπορείτε να κατεβάσετε το έντυπο εξουσιοδότησης για διακοπή ηλεκτροδότησης εδώ και να το προωθήσετε με email στο customercare@enerwave.gr.
      • Θα μου επιστραφεί η εγγύηση;

        Το ποσό της εγγύησης πιστώνεται στον Τελικό λογαριασμό κατανάλωσης.
        Σε περίπτωση ενεργής πάγιας εντολής, η εγγύηση έχει ήδη πιστωθεί στον λογαριασμό που ακολούθησε την ενεργοποίηση της πάγιας εντολής.
      • Τι περιλαμβάνει ο Τελικός λογαριασμός που θα λάβω μετά τη διακοπή;

        Ο Τελικός λογαριασμός είναι Εκκαθαριστικός, ο οποίος σας τιμολογεί μέχρι τη λήξη της εκπροσώπησης της παροχής σας από την Enerwave. Στον τελικό λογαριασμό επιστρέφεται το ποσό της εγγύησης που καταβάλατε κατά την έναρξη της εκπροσώπησης από την Enerwave.
         
      • Μπορεί να αποσταλεί ο Τελικός λογαριασμός σε διαφορετική διεύθυνση;

        Ναι, ο Τελικός λογαριασμός μπορεί να σταλεί στη διεύθυνση που θα δηλώσετε κατά το αίτημα διακοπής στο Έντυπο Εξουσιοδότησης Διακοπής Ηλεκτροδότησης.

        Τip: Μπορείτε να αιτηθείτε διακοπή ηλεκτροδότησης με τους παρακάτω τρόπους.

        Καλώντας μας στο 18340 ή στο 2112118340 (επιλογή 2)
        Μέσω του δικτύου καταστημάτων Enerwave που θα βρείτε εδώ

        Εναλλακτικά, μπορείτε να κατεβάσετε το έντυπο εξουσιοδότησης για διακοπή ηλεκτροδότησης και να το προωθήσετε με email στο customercare@enerwave.gr.
      • Μπορεί το αίτημα διακοπής ηλεκτροδότησης να γίνει από τρίτο πρόσωπο;

        Ναι, το αίτημα διακοπής μπορεί να γίνει με τρίτο πρόσωπο, εφόσον μας προσκομίσει μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά και επικυρωμένη εξουσιοδότηση.

        Σε περίπτωση που ο κάτοχος της παροχής δεν είναι εν ζωή, θα χρειαστούν τα παρακάτω δικαιολογητικά:
        Ληξιαρχική πράξη θανάτου
        Πιστοποιητικό περί μη δημοσίευσης διαθήκης
        Πιστοποιητικό εγγυτέρων συγγενών
        Αντίγραφο ταυτότητας αιτούντος (εκ των εγγυτέρων συγγενών)
        Yπεύθυνες δηλώσεις των εγγυτέρων συγγενών προς τον αιτούντα
    • Μετακόμιση / Μετεγκατάσταση
      • Τι χρειάζεται να γνωρίζω; (υπογραφή νεας σύμβασης, διακοπη ηλεκτροδότησης)

        Σε περίπτωση μετακόμισης/μετεγκατάστασης θα χρειαστεί να:
        Υπογράψετε νέα σύμβαση προμήθειας για τον νέο χώρο μετεγκατάστασης
        Διακόψετε τη ρευματοδότηση του προηγούμενου χώρου
    • Ανανέωση Σύμβασης
      • Τι γίνεται όταν λήξει η σύμβασή μου; (ημερομηνία πανω στον λογαριασμό για την ληξη του συμβολαίου)

        Η σύμβαση σύμφωνα με τους όρους, ανανεώνεται αυτόματα στη λήξη της, για έναν επιπλέον χρόνο, στο αντίστοιχο εμπορικά διαθέσιμο προϊόν.
         
      • Πού μπορώ να απευθυνθώ για την ανανέωση της Σύμβασης μου; (link με τα προιοντα)

        Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας, επιλέγοντας Προσφορά για Υφιστάμενο Πελάτη πατώντας εδώ.
         
    • Υπαναχώρηση
      • Ποιο είναι το χρονικό διάστημα για το οποίο μπορώ να υπαναχωρήσω;

        Έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία υπογραφής της Σύμβασης, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
         
      • Ποια είναι η διαδικασία υπαναχώρησης;

        Προκειμένου να υποβάλετε αίτημα υπαναχώρησης, παρακαλούμε όπως:
        • Κατεβάσετε το έντυπο υπαναχώρησης πατώντας εδώ
        • Συμπληρώσετε, υπογράψετε και προωθήσετε το σχετικό έντυπο, με email στο customercare@enerwave.gr