• Βλάβες και θέματα δικτύου
    • Βλάβες & διακοπές ρεύματος
      • Πού να απευνθυνθώ για θέματα βλαβών ή τεχνικά θέματα;

        Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.): 
        Καλώντας το τηλεφωνικό κέντρο του ΔΕΔΔΗΕ στο 800-400-4000
        Μέσω της εφαρμογής του ΔΕΔΔΗΕ πατώντας εδώ
      • Πώς μπορώ να ενημερωθώ για τις προγραμματισμένες διακοπές ηλεκτροδότησης στην περιοχή μου;

        Μπορείτε να ενημερωθείτε για τις προγραμματισμένες διακοπές ηλεκτροδότησης μέσω της ιστοσελίδας του ΔΕΔΔΗΕ, πατώντας εδώ.
         
      • Τι πρέπει να κάνω όταν διαπιστώσω ότι δεν έχω ρεύμα;

        Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.): 
        Καλώντας το τηλεφωνικό κέντρο του ΔΕΔΔΗΕ στο 800-400-4000
        Μέσω της εφαρμογής του ΔΕΔΔΗΕ πατώντας εδώ
      • Από βλάβη στην τροφοδοσία ρεύματος (π.χ. αυξομείωση τάσης) έπαθα ζημιά σε συσκευές μου. Τι μπορώ να κάνω;

        Θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τον Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.): 
        Καλώντας το τηλεφωνικό κέντρο του ΔΕΔΔΗΕ στο 800-400-4000
        Μέσω της φόρμας επικοινωνίας του ΔΕΔΔΗΕ πατώντας εδώ